Serwis, reklamacje i sprzedaż części GTM MOBIL

e-mail: serwis@gtmmobil.com.pl
tel: + 48 22 213 14 12

Serwis

Zgłoszenie serwisowe powinno zawierać następujące informacje:

  1. Nazwa i model wózka
  2. Numer seryjny (wybity na ramie bądź odczytany z karty gwarancyjnej)
  3. Data zakupu
  4. Imię i Nazwisko zgłaszającego
  5. Adres korespondencyjny wraz danymi kontaktowymi (telefon, e-mail)
  6. Rodzaj uszkodzenia – dokładny opis usterki wraz z zdjęciami

Zgłoszenia serwisowe proszę wysyłać w postaci maila na adres: serwis@gtmmobil.com.pl bądź też za pomocą naszej formatki kontaktowej.

 

Poprawnie wypełniony formularz prosimy dołączyć w postaci załącznika i przesłać w wyżej opisany sposób wraz z paragonem bądź fakturą.  Wszystkie zlecenia serwisowe realizujemy tylko i wyłącznie na podstawie potwierdzonych zgłoszeń na naszym formularzu. W mailu prosimy o podanie niezbędnych i wyczerpujących informacji dotyczących zgłaszanych przez Państwa problemów. W przypadku jakichkolwiek problemów z opisaniem usterki prosimy o kontakt telefoniczny. Mogą Państwo także skorzystać z poczty tradycyjnej, tym niemniej prosimy liczyć się, że w tym przypadku proces realizacji Państwa zlecenia może ulec znacznemu wydłużeniu.

 

Po otrzymaniu formularza i zaznajomieniu się z Państwa problemem przekażemy informacje zwrotną o dalszych możliwych czynnościach naprawczych, dacie i możliwościach pozytywnego ich rozwiązania.

Czytaj więcej...Zwiń...

Reklamacje

Wszystkie reklamacje rozpatrujemy zgodnie z Ustawą z 27.07.2002 o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej i Kodeksu Cywilnego DZ.U.141 poz. 1176, przez okres 24 miesięcy od daty wydania towaru. Niektóre nasze produkty posiadają przedłużona gwarancję – tak jak ma to miejsce miedzy innymi w przypadku RAM wózków – 8 lat. Szczegółowe informacje o długości gwarancji na poszczególne komponenty wózka znajdą Państwo w instrukcji obsługi dołączonej do każdego naszego produktu bądź tez tutaj. Od momentu odbioru uszkodzonego produktu wraz z wypełnionym poprawnie formularzem reklamacyjnym, ustosunkujemy się w terminie 14 dni do sposobu rozpatrzenia reklamacji.

Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać następujące informacje:

  1. Nazwa i model wózka
  2. Numer seryjny (wybity na ramie bądź odczytany z karty gwarancyjnej)
  3. Data zakupu
  4. Imię i Nazwisko zgłaszającego
  5. Adres korespondencyjny wraz danymi kontaktowymi (telefon, e-mail)
  6. Rodzaj uszkodzenia – dokładny opis usterki wraz z zdjęciami

Zgłoszenia reklamacyjne proszę wysyłać w postaci maila  na adres: reklamacje@gtmmobil.com.pl bądź też za pomocą naszej formatki kontaktowej.

 

Poprawnie wypełniony formularz prosimy dołączyć w postaci załącznika i przesłać w wyżej opisany sposób wraz z paragonem bądź fakturą.  Wszystkie zlecenia reklamacji realizujemy tylko i wyłącznie na podstawie potwierdzonych zgłoszeń na naszym formularzu. W mailu prosimy o podanie niezbędnych i wyczerpujących informacji dotyczących zgłaszanych przez Państwa problemów. W przypadku jakichkolwiek problemów z opisaniem usterki prosimy o kontakt telefoniczny Mogą Państwo także skorzystać z poczty tradycyjnej, tym niemniej prosimy liczyć się, że w tym przypadku proces realizacji Państwa zlecenia może ulec znacznemu wydłużeniu.  Po otrzymaniu formularza i zaznajomieniu się z Państwa problemem przekażemy informacje zwrotną o dalszych możliwych czynnościach naprawczych, dacie i możliwościach pozytywnego ich rozwiązania.

 

W przypadku uznania reklamacji, towar naprawimy w najszybszym możliwym terminie,  wymienimy go na wolny od wad, a w przypadku gdy będzie to niemożliwe (np: brak danego asortymentu) zaoferujemy Tobie do wyboru inne dostępne w sklepie towary lub zwrot pieniędzy na konto.  Informujemy, iż nie przyjmujemy żadnych przesyłek za pobraniem. Paczkę z reklamowanym towarem wyślij na adres naszej firmy.  Prosimy o wysyłanie paczek za potwierdzeniem nadania bądź też za pośrednictwem dowolnej firmy kurierskiej. W zdecydowanej większości zalecamy wysyłanie reklamowanych towarów w oryginalnych opakowaniach, gdyż nie ponosimy odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe w wyniku nieprawidłowego spakowania i transportu reklamowanego produktu.

 

Zgodnie z art. 3 ustawy z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich (Dz.U. z 2016 r., poz. 1823) istnieje możliwość rozwiązywania sporów konsumenckich polegających na umożliwieniu zbliżenia stanowisk stron w celu rozwiązania sporu przez jego strony, przedstawieniu stronom propozycji rozwiązania sporu lub rozstrzygnięciu sporu i narzuceniu stronom jego rozwiązania. Właściwym podmiotem uprawnionym do rozstrzygania sporu dla sprzedaży są polubowne sądy konsumenckie przy wojewódzkich inspektoratach Inspekcji Handlowej. Szczegółowe zasady postępowania w tym zakresie określa ustawa o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich.

Czytaj więcej...Zwiń...
Nowości GTM MobilNowości GTM Mobil

Nowości

Zobacz
GTM Mobil wózki aktywneGTM Mobil wózki aktywne

Wózki aktywne
dla dorosłych

Zobacz
Wózki aktywne dziecięceWózki aktywne dziecięce

Wózki aktywne
dla dzieci

Zobacz
GTM Mobil wózki sportoweGTM Mobil wózki sportowe

Wózki
Sportowe

Zobacz
Wózki GTM SpecjalneWózki GTM Specjalne

Wyposażenie dodatkowe do wózków GTM

Zobacz