Wózek aktywny dla dorosłych GTM Hammer Vario

Wózek aktywny dla dorosłych GTM Hammer Vario

  • RAMA OTWARTA
  • KLASYCZNY MODEL
  • REGULOWANY ŚRODEK CIĘŻKOŚCI

Jeden z pierwszych modeli GTM, bardzo udany i cieszący się dużą popularnością wśród klientów. Poprzednik Mustanga i do czasu pojawienia się następcy, najczęściej wybierany model. Wózek o regulowanym położeniu środka ciężkości oraz otwartej budowie ramy.

Od Mustanga różni go proste siedzisko i nieco inny sposób regulacji środka ciężkości – na dodatkowo wspawanej rurce pod siedziskiem, a nie jak w Mustangu, bezpośrednio na siedzisku.

 

ISTNIEJE RÓWNIEŻ  MOŻLIWOŚĆ PRZYSTOSOWANIA I WYPOSAŻENIA WÓZKA GTM HAMMER VARIO
 W ELEMENTY STABILIZUJĄCE PLECY I GŁOWĘ.

Wyposażenie opcjonalne

Wyposażenie opcjonalne
(dodatkowo płatne)

  • SIEDZISKO:
    – sztywne, na płycie aluminiowej lub karbonowej
  • PODNÓŻEK:
    – tytanowy,
    – platforma podnóżka   plastikowa lub karbonowa
  • KOŁA  TYLNE: 
    – SPINERGY, TENSIO, krzyżowe sportowe, terenowe
  • CIĄGI: 
    – stalowe (stal nierdzewna),  tytanowe,  powlekane  gumą
  • OPONY:
    – Schwalbe RIGHT RUN żółte, czerwone
    – Schwalbe Marathon Plus czarne
  • OSŁONY NA SZPRYCHY:
    – przezroczyste z logo GTM
  • HAMULCE:
    – nożycowe
  • OŚ KÓŁ DUŻYCH:
    –  Ø 12,7mm (1/2”)
    – z uchem dla tetraplegików Ø 12mm i 12.7mm
  • KÓŁKA PRZEDNIE:
    – plastikowe 5”,
    – aluminiowe 4” i 5”,
    – aluminiowe z uszczelnianym łożyskami  4’ i 5”
  • TAPICERKA  SIEDZISKA:
    – pas wydłużający siedzisko
    – obszycie  poduszki:   skóra, skóra perforowana, alcantara
  • TAPICERKA OPARCIA:
    – skóra, skóra perforowana, alcantara
  • OBSZYCIE RAMY:
    – rur przednich, pałąka, pasa łydkowego
  • RĄCZKI:
    – w pałąku oparcia
    – w rurkach oparcia regulowane lub stałe
    – wkręcane w oparcie
    – plastikowe składane
  • BOCZKI:
    – składane z oparciem, wysuwane, przyspawane na stałe
    – aluminiowe, karbonowe
    – podłokietniki
  • WIDELCE:
    – 1 stronne, ulżone, 3-oczkowe
  • ELEMENTY STABILIZUJĄCE:
    – zagłówek, peloty boczne, klin, pasy stabilizujące
  • ANODOWANE ELEMENTY: 
    – zamki oparcia, kółka przednie aluminiowe, kapsle, klamry
  • ZABEZPIECZENIA ANYWYWROTNE
  • KOLOR RAMY:
    – wszystkie kolory z palety RAL CLASSIC, rama polerowana
Wyposażenie standardowe

Wyposażenie standardowe

  • PODNÓŻEK:
    – aluminiowy,  z płynną  regulacją   wysokości
  • KOŁA  TYLNE:
    –  szprychy o zaplocie radialnym
  • CIĄGI: 
    – aluminiowe
  • OPONY:
    – Schwalbe  RIGHT  RUN  szare, niebieskie
  • HAMULCE:
    – standardowe typu „push lock”
  • OŚ KÓŁ DUŻYCH:
    – średnica  Ø 12 mm
  • KÓŁKA PRZEDNIE:
    – plastikowe, czarna piasta, szara guma
    – rozmiar:  4”
  • TAPICERKA SIEDZISKA:
    – czarna, system pasów z możliwością regulacji, poduszka
  • TAPICERKA OPARCIA:
    – czarna, system pasów pozwalający na regulację głębokości
    – materiał wierzchni oddychający
  • BOCZKI:
    – wyjmowane,  plastikowe, proste lub z błotnikiem
  • WIDELCE:
    – obustronne, 3 oczkowe ulżone, czarne
  • KOLOR RAMY:
    – biały,  żółty, pomarańczowy, czerwony, wiśniowy, niebieski, granatowy, zielony, srebrny, stare srebro, czarny, czarny mat, niepolerowany
Specyfikacja techniczna

Specyfikacja techniczna

  • RAMA:
    – otwarta, wykonana z wysokogatunkowego stopu lotniczego aluminium 7020
  • OPARCIE:
    – składane, zamek typu “lock-down”
    – regulacja wysokości o 5 cm,
  • KOŁA TYLNE:
    – szybkodemontowalne, mocowane na osi szybkozłącznej
    – rozmiar: 24”, 26”
    – kąt pochylenia:  0°, 2°, 3°, 5°
  • SZEROKOŚĆ SIEDZISKA:
    – od 30 do 46 cm
  • WYMIARY: