GTM Hammer

Wózek aktywny dla dorosłych GTM Hammer

  • CAŁKOWICIE INDYWIDUALNE WYMIARY
  • WZMOCNIONE SIEDZISKO
  • KARBONOWE BOCZKI

Pierwszy całkowicie indywidualny wózek GTM, o sztywnej konstrukcji, stałym ustawieniu środka ciężkości i otwartej budowie ramy.

Poprzednik Endeavour’a, od którego różni się jedynie sposobem połączenia siedziska z belką główną. Siedzisko HAMMERA opiera się na dwóch rurach w kształcie trójkąta, co pozwala na jego użytkowanie przez osoby powyżej 100kg.

Wózek GTM HAMMER otrzymał Nagrodę Targów Sprzętu Rehabilitacyjnego oraz Sprzętu dla Osób Niepełnosprawnych „REHABILITACJA 2005”

ISTNIEJE RÓWNIEŻ  MOŻLIWOŚĆ PRZYSTOSOWANIA I WYPOSAŻENIA WÓZKA GTM HAMMER
 W ELEMENTY STABILIZUJĄCE PLECY I GŁOWĘ.

Wyposażenie opcjonalne

Wyposażenie opcjonalne
(dodatkowo płatne)

  • SIEDZISKO:
    – sztywne, na płycie aluminiowej lub karbonowej
  • OPARCIE:
    – anatomiczne, ergonomiczne
  • PODNÓŻEK:
    – tytanowy
    – platforma podnóżka plastikowa lub karbonowa
  • KOŁA  TYLNE: 
    – SPINERGY, TENSIO, krzyżowe sportowe, terenowe
  • CIĄGI: 
    – stalowe (stal  nierdzewna), tytanowe, powlekane gumą
  • OPONY:
    – Schwalbe RIGHT RUN zółte, czerwone
    – Schwalbe Marathon Plus czarne
  • OSŁONY NA SZPRYCHY:
    – przezroczyste z logo GTM
  • OŚ KÓŁ DUŻYCH:
    – Ø 12,7mm (1/2”)
    – z uchem dla tetraplegików Ø 12mm i 12.7mm
  • KÓŁKA PRZEDNIE:
    – plastikowe 5”
    – aluminiowe z uszczelnianymi łożyskami  4’ i 5”
  • TAPICERKA  SIEDZISKA:
    – pas wydłużający siedzisko
    – obszycie  poduszki: skóra, skóra perforowana, alcantara
  • TAPICERKA OPARCIA:
    – skóra, skóra perforowana, alcantara
  • OBSZYCIE RAMY:
    – rur przednich, pałąka, pasa łydkowego
  • RĄCZKI:
    – w pałąku oparcia
    – w rurkach oparcia regulowane lub stałe
    – wkręcane w oparcie
    – plastikowe składane
  •  BOCZKI:
    – składane z oparciem, wysuwane
    – aluminiowe
    – podłokietniki
  • WIDELCE: 
    – 1 stronne ulżone, 3-oczkowe
  • ELEMENTY STABILIZUJĄCE:
    – zagłówek, peloty boczne, klin, pasy stabilizujące
  • ANODOWANE ELEMENTY: 
    – zamki oparcia, kółka przednie aluminiowe, kapsle, klamry
  • ZABEZPIECZENIA  ANYWYWROTNE
  • KOLOR RAMY:
    – wszystkie kolory z palety RAL CLASSIC, rama polerowana
Wyposażenie standardowe

Wyposażenie standardowe

  • PODNÓŻEK:
    – aluminiowy, z płynną regulacją wysokości
  • KOŁA  TYLNE:
    –  szprychy o zaplocie radialnym
  • CIĄGI: 
    – aluminiowe
  • OPONY:
    – Schwalbe  RIGHT  RUN  szare, niebieskie
  • HAMULCE:
    – standardowe typu „push lock”, nożycowe
  • OŚ KÓŁ DUŻYCH:
    – średnica Ø 12mm
  • KÓŁKA PRZEDNIE:
    – plastikowe, czarna piasta, szara guma
    – rozmiar:    4” i 5”
  • TAPICERKA SIEDZISKA:
    – czarna, system pasów z możliwością regulacji, poduszka
  • TAPICERKA OPARCIA:
    – czarna, system pasów pozwalający na regulację głębokości,
    – materiał wierzchni oddychający,
  • BOCZKI:
    – karbonowe
    – wyjmowane  lub przymocowane na stałe
    – proste lub z błotnikiem
  • WIDELCE:
    – obustronne, 3 oczkowe ulżone, czarne
  • KOLOR RAMY:
    – biały,  żółty, pomarańczowy, czerwony, wiśniowy, niebieski, granatowy, zielony, srebrny, stare srebro, czarny, czarny mat, niepolerowan
Specyfikacja techniczna

Specyfikacja techniczna

  • RAMA: 
    – otwarta, wykonana z wysokogatunkowego stopu aluminium 7020
  • OPARCIE:
    – sztywne lub składane, zamek  typu “lock-down”
    – regulacja wysokości o 5cm
  • SIEDZISKO:
    – proste lub tzw. ergo siedzisko, odpowiednio wyprofilowane pod guzami kulszowymi, zmniejsza ryzyko powstawania odleżyn oraz zapewnia prawidłową pozycję siedzącą
  • KOŁA TYLNE:
    – szybkodemontowalne, mocowane na osi szybkozłącznej
    – rozmiar: 24”, 26”
    – kąt pochylenia:  0°, 2°, 3°, 5°

WYMIARY  DOBIERANE  CAŁKOWICIE  INDYWIDUALNIE  DO  POTRZEB KLIENTA