Serwis, reklamacje i sprzedaż części GTM MOBIL
e-mail: serwis@gtmmobil.com.pl
tel: + 48 22 213 14 12
Serwis
Zgłoszenie serwisowe powinno zawierać następujące informacje:
- Nazwa i model wózka
- Numer seryjny (wybity na ramie bądź odczytany z karty gwarancyjnej)
- Data zakupu
- Imię i Nazwisko zgłaszającego
- Adres korespondencyjny wraz danymi kontaktowymi (telefon, e-mail)
- Rodzaj uszkodzenia – dokładny opis usterki wraz z zdjęciami
Zgłoszenia serwisowe proszę wysyłać w postaci maila na adres: serwis@gtmmobil.com.pl bądź też za pomocą naszej formatki kontaktowej.
Poprawnie wypełniony formularz prosimy dołączyć w postaci załącznika i przesłać w wyżej opisany sposób wraz z paragonem bądź fakturą. Wszystkie zlecenia serwisowe realizujemy tylko i wyłącznie na podstawie potwierdzonych zgłoszeń na naszym formularzu. W mailu prosimy o podanie niezbędnych i wyczerpujących informacji dotyczących zgłaszanych przez Państwa problemów. W przypadku jakichkolwiek problemów z opisaniem usterki prosimy o kontakt telefoniczny. Mogą Państwo także skorzystać z poczty tradycyjnej, tym niemniej prosimy liczyć się, że w tym przypadku proces realizacji Państwa zlecenia może ulec znacznemu wydłużeniu.
Po otrzymaniu formularza i zaznajomieniu się z Państwa problemem przekażemy informacje zwrotną o dalszych możliwych czynnościach naprawczych, dacie i możliwościach pozytywnego ich rozwiązania.
Reklamacje
Wszystkie reklamacje rozpatrujemy zgodnie z Ustawą z 27.07.2002 o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej i Kodeksu Cywilnego DZ.U.141 poz. 1176, przez okres 24 miesięcy od daty wydania towaru. Niektóre nasze produkty posiadają przedłużona gwarancję – tak jak ma to miejsce miedzy innymi w przypadku RAM wózków – 8 lat. Szczegółowe informacje o długości gwarancji na poszczególne komponenty wózka znajdą Państwo w instrukcji obsługi dołączonej do każdego naszego produktu bądź tez tutaj. Od momentu odbioru uszkodzonego produktu wraz z wypełnionym poprawnie formularzem reklamacyjnym, ustosunkujemy się w terminie 14 dni do sposobu rozpatrzenia reklamacji.
Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać następujące informacje:
- Nazwa i model wózka
- Numer seryjny (wybity na ramie bądź odczytany z karty gwarancyjnej)
- Data zakupu
- Imię i Nazwisko zgłaszającego
- Adres korespondencyjny wraz danymi kontaktowymi (telefon, e-mail)
- Rodzaj uszkodzenia – dokładny opis usterki wraz z zdjęciami
Zgłoszenia reklamacyjne proszę wysyłać w postaci maila na adres: reklamacje@gtmmobil.com.pl bądź też za pomocą naszej formatki kontaktowej.
Poprawnie wypełniony formularz prosimy dołączyć w postaci załącznika i przesłać w wyżej opisany sposób wraz z paragonem bądź fakturą. Wszystkie zlecenia reklamacji realizujemy tylko i wyłącznie na podstawie potwierdzonych zgłoszeń na naszym formularzu. W mailu prosimy o podanie niezbędnych i wyczerpujących informacji dotyczących zgłaszanych przez Państwa problemów. W przypadku jakichkolwiek problemów z opisaniem usterki prosimy o kontakt telefoniczny Mogą Państwo także skorzystać z poczty tradycyjnej, tym niemniej prosimy liczyć się, że w tym przypadku proces realizacji Państwa zlecenia może ulec znacznemu wydłużeniu. Po otrzymaniu formularza i zaznajomieniu się z Państwa problemem przekażemy informacje zwrotną o dalszych możliwych czynnościach naprawczych, dacie i możliwościach pozytywnego ich rozwiązania.
W przypadku uznania reklamacji, towar naprawimy w najszybszym możliwym terminie, wymienimy go na wolny od wad, a w przypadku gdy będzie to niemożliwe (np: brak danego asortymentu) zaoferujemy Tobie do wyboru inne dostępne w sklepie towary lub zwrot pieniędzy na konto. Informujemy, iż nie przyjmujemy żadnych przesyłek za pobraniem. Paczkę z reklamowanym towarem wyślij na adres naszej firmy. Prosimy o wysyłanie paczek za potwierdzeniem nadania bądź też za pośrednictwem dowolnej firmy kurierskiej. W zdecydowanej większości zalecamy wysyłanie reklamowanych towarów w oryginalnych opakowaniach, gdyż nie ponosimy odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe w wyniku nieprawidłowego spakowania i transportu reklamowanego produktu.
Zgodnie z art. 3 ustawy z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich (Dz.U. z 2016 r., poz. 1823) istnieje możliwość rozwiązywania sporów konsumenckich polegających na umożliwieniu zbliżenia stanowisk stron w celu rozwiązania sporu przez jego strony, przedstawieniu stronom propozycji rozwiązania sporu lub rozstrzygnięciu sporu i narzuceniu stronom jego rozwiązania. Właściwym podmiotem uprawnionym do rozstrzygania sporu dla sprzedaży są polubowne sądy konsumenckie przy wojewódzkich inspektoratach Inspekcji Handlowej. Szczegółowe zasady postępowania w tym zakresie określa ustawa o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich.